Hiç gidilmez sanıyordum senden.
Meğer gidilebiliyormuş.
Çok geç anladım.
Kapına gelinmeyen geceler olabiliyormuş mesela.
Her geçene sen misin diye bakılmayabiliyormuş.
Hatıralar can yakmayabiliyormuş.
Geceleri de yalnız yatabiliyormuş insan.
Çok geç anladım.
Güldüğü için de insanın gözyaşları akıyormuş.
Çiçekler, yerde daha bir güzelmiş.
Sevilebilirmiş aslında herkes.
Çok geç anladım.
Çok geç anladım sendeki yerimi.
Çok geç anladım gidişini.
Çok geç anladım sevmeyişini.
Çok geç.
.salih uzun (32,34). @birkisilikdergicom //